Pages

sınıf ayrımı

22 Aralık 2012 Cumartesi

Kıyamet Sonrası Haftası Yemek Planı [24-31 Aralık]

Kıyameti atlattık ne de olsa, başlıyorum yine Kadıköy'ü keşfetmeye. Kadıköy'de bilmediğim yer kalana kadar gidiyorum her çeşit mekana, en egzantrik ve kaliteli mekanları keşfediyorum dostumla beraber.
Seçeneklerimizin sayısı çok fazla, gittiğimiz yerlerin fotoğraflarını ve bilgilerini - izlenimlerimizi paylaşmak için Miserum Salvatore'u kullanacağım yine.
Bu hafta listedeki iki mekana gidiyorum, bu mekanlara bir göz atalım..





1) Vapiano [M]


Gideceğimiz mekanlar Kadıköy ve yakın bölgelerinden oluştuğu için ilk şubesini Suadiye'de açan ve İtalyan Mutfağının en iyi temsilcilerinden biri olan Vapiano'yu listeye ekledim. İnternette hakkında olumlu yorumların sayısı çok, ancak bildiğiniz gibi herkesin damak zevki farklıdır ve bu gibi yorumlar sadece size yol gösterici olacaktır - elbet içlerinden biri sizin gibi çıkacaktır.
Makarna mı pizza mı yiyeceğim konusunda emin değilim, ancak gidersem sanırım makarna yerim çünkü makarnası şiddetle tavsiye ediliyor. Ayrıca yaptıkları tiramisu konusunda da pozitif yorumları görmek mümkün.


2) My Chef [M]


Sunduğu lezzetler kadar mekanın kalitesi - müzik, dekor vb.- ve çalışanların kalitesinden de söz ettiren My Chef bizi bekliyor! Eğer bu yazıda kesinlikle gideceğim yerlerden bir liste çıkarsam, My Chef birinci veya ikinci sırada olurdu. Verilen hizmete ve yemeklerin kalitesine bakılırsa fiyatı da gayet uygun. Ayrıca bulunduğu çevrenin canlılığı, içinizde benim gibi sokaktaki aktifliği sevenler varsa pozitif etki yapacaktır.Güzel bir havada gidilirse kesinlikle mükemmel bir seçim olacaktır..


Vapiano ve My Chef haricinde gideceğimiz mekanlar olursa, haftaya bunları Miserum Salvatore'da yayınlayacağım. Yeni bir Yemek Planı'yla görüşmek üzere..

0 yorum:

Yorum Gönder